close
標題:

由粉嵿點去土瓜灣?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我想由粉顗去土瓜灣 九龍城道 點樣係最快既方法? 如果怎也想唔到,從沙田出發也可 更新: 是粉嵿,(上面打錯字)

最佳解答:

如果講最快的話 建議閣下首先搭東鐵去大圍,收費為$5.6 跟住係海福花園選搭 九巴路線85號九龍城碼頭←→火炭(山尾街) 空調巴士全程收費為$5.8 土瓜灣上鄉道落車,行過 上鄉道便到九龍城道 始終東鐵都唔可以直接去到果度 所以搭落紅磡轉反而會耐左 另外,搭落紅磡係$8.2才對 依個方法總需時為四十五至六十分鐘 依個方法總收費為$11.4

其他解答:

首程:港鐵粉嶺至紅磡,成人八達通價 $8,40分鐘; 次程:九巴 11K /11X ,紅磡火車站外巴士總站上車, 如果 11X ,江西街 / 天光道下車,過馬路穿過馬頭圍道,後面那條大街就是九龍城道; 如果 11K,浙江街 / 上鄉道下車,落車後轉入呢兩條街其中一條,第一條與其相交的大街就係九龍城道。
arrow
arrow

    njtnvdt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()