close
標題:

回答內容違規

發問:

冇啦啦話''我回答內容違規, 點數-10 '' 我確定我冇違規,,我只係回答人地問題 而且佢冇講明我做過D 我想問可以點樣投訴?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

你可以寫信比服務中心申訴 http://tw.help.cc.yahoo.com/feedback.html?id=953

其他解答:

成班人都on x 冇啦啦del人野|||||去中聯辦投訴啦.... 2010-07-31 01:43:38 補充: 呢個係管理學上叫做[預先逮捕量] 即係由逮捕泥決定犯罪定義,而非犯罪引發逮捕 比如你既父母師長老闊客戶...都一定會搵野泥刁難你,然後話你有錯 如果你因此而回應番佢地,你就會陷於被動局面 [隨機預先逮捕]是完全不消耗行政工時和人力資源的 所以一般泥講會將所有閒時照做 而引致既結果就會提供番一D須要行政管理先生產到既觸發點出泥|||||唔洗投訴ga la, 冇人會理你, 知識+係基督徒管理, 佢地剩係睇聖經, 乜都唔識, 只要唔啱聽, 就胡亂刪除. 一向都係咁.
arrow
arrow

    njtnvdt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()