close
標題:

fd同女朋友之間問題

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我識左個fd3年(好fd),之後我地打機識左個女仔,無幾耐我個fd就鐘意左佢,之後個女仔同我講話佢鐘意ga人唔係佢係我,佢又想同我fd講,唔想比人誤會,但係又唔知點講好;而我都想講,但係講左又驚無fd做,唔講又比佢一直誤會個女仔鐘意佢,都唔知點做好.......... 其實我自己都鐘意佢ga,但係我諗住把佢讓比我fd(我把朋友放第一的)點知個女仔點都唔鐘意佢,無办法啦只有同我fg講清楚~ 有無方法可以同我fd講清楚件事,面又唔會比佢嬲左我唔同我做fd架?

最佳解答:

Tony, 我覺得你哩件事要非常謹慎咁去處理. 因為我自己都經歷過好多哩個經驗 都係果句開場白,我係以你既利益出發 講得唔好聽,唔o岩聽你就當無聽過吧啦.... 以下講既野, 我係會以你朋友為重既出發點黎構思,同埋大前題係個女仔未係你女朋友。 第一件事,亦都係最緊要最麻煩果件事,就係你一定唔可以親 口同你個朋友講。哩樣野我試過,十次著左八次都係乃野收場 其實好簡單,掉返轉黎諗你就知咩事。 如果你同你個朋友一齊識左個女仔,你覺得佢係鍾意你既,你都對佢有意思,咁有一日你個朋友同你講:喂~ 其實個女仔唔鍾意你嫁,佢鍾意果個係我,我同佢係情投意合嫁,你放過我地啦。 你會點? 我諗大部份人既反應,黑面既,出手既,冷笑既都會有,就算真係咁好修養,個心都有條刺啦。 所以千萬唔好你同佢講 第二件事,以我既經驗,我覺得你有必要去確定一下個女仔比 左d 咩signal 你個fan令佢覺得個女仔鍾意佢先.... 哩種事我見過唔少次,最猛果個女仔,同時一個人用同一個方法yo緊五個男仔。其中中招果幾個,個個都話個女仔係鍾意佢,最後....其中三個反晒面.... 所以哩種事,最忌就係缺乏溝通。你問一問你個fan果邊咩事先啦。 如果個女仔都對佢有講d 差唔多既野,你就原原本本咁講晒個女仔同你講果d 野比佢聽,如果無的話,你就話比你個fan聽 "其實我一直都覺得佢幾ok, 我都有dd 想追佢" 點下佢咩反應先, 不過咩反應都好, 起碼比個心理準備佢 再過多一排, 你就同佢講: " 好兄弟, 我地公平競爭啦" 第二樣野, 如果個女仔再叫你同你個朋友講, 你咪同佢講, 其實你個fan係一個好自信既人, 我講佢唔會信ga, 如果要講, 你同佢講個效果係最好既 總之, 哩個情況, 攬上身一定死無全屍, 我見過太多啦.... 要識搵d 重點黎射波~OK?? ^^

其他解答:

其實你中吾中意個女仔的先..如果中意係咪好中意果隻先..如果吾係的話又覺得你吾想冇左個好友就同個女仔說清楚lo..吾好拖泥帶水..對邊個都冇好處|||||其實個女仔鐘意你...你未必要接受佢既.... 而你又將朋友放係第一位...我覺得你應該唔好理個女仔... 你同朋友暗示下其實個女仔唔鐘意你... 如果你朋友開始明白你講緊咩既時候,你就話其實我之前聽到個女仔話唔鐘意你喎...其實呢啲女仔拍拖都好快散既姐,你咁靚仔, 一定搵到個比呢個仲要靚既女仔既^^ 唔好同你個朋友講個其實個女仔鐘意你..咁佢應該唔會嬲你既。(雖然個人覺得呢個方法好衰= =..但係呢個的確係一個一舉兩既方法)
arrow
arrow

    njtnvdt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()