close
標題:

請各位指點迷津...青年人用mp 17

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我而家22, 我岩買左mp17新出果隻燕窩潔面乳,但我聽人講mp17係比媽咪級用,所以我好....驚,會唔會令我d skin 加速衰老架?又或者對skin唔好? 支野好大支架, 點算好? 好唔開心呀!

最佳解答:

你講個隻燕窩潔面乳係咪一支120ml個支呀....我自己都有買度黎支呀..其實我今日都23歲..但係可能成日要化妝..令到d皮膚好易差,所以買左呢支野...比較保濕,滋潤,而且keep住用,我覺得d毛孔收細左,可能保濕左...d皮膚都有彈性左..唔會好"林".... 其實燕窩系列既產品都出左一段時間架啦....我媽咪都係用呢條line..所以我都會偷佢d野黎用...見我都用得幾好,所以我都決買左呢支洗面孔呀... 不過老實講,燕窩係男女老幼都好岩好架!!!所以我都唔會理人地講呢個牌子岩咩媽咪級用...自己覺好用咪得囉...

其他解答:
arrow
arrow

    njtnvdt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()