close
標題:

uk alevel non jupas返香港讀大學

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我宜家係英國讀緊A2, AS成績係3As+1B 讀CHEM, MATH,PHY, BIO.predicted grade 係 A*,A*,A,A. 我諗住返香港讀大學,想報BBA(FINANCE), 唔知難唔難入呢? 我會考得16分+IELTS得6 ,唔知會唔會入的機會好細呢? 同埋我係英國冇讀further math,如果報finance係唔係會比較起有讀further math 的人差d?我諗住報hku,cu,ust,city,poly,bu 的BBA, 請問知唔知邊間要interview? 如果我easter返唔到去hk,係唔係會有phone... 顯示更多 我宜家係英國讀緊A2, AS成績係3As+1B 讀CHEM, MATH,PHY, BIO. predicted grade 係 A*,A*,A,A. 我諗住返香港讀大學,想報BBA(FINANCE), 唔知難唔難入呢? 我會考得16分+IELTS得6 ,唔知會唔會入的機會好細呢? 同埋我係英國冇讀further math,如果報finance係唔係會比較起有讀further math 的人差d? 我諗住報hku,cu,ust,city,poly,bu 的BBA, 請問知唔知邊間要interview? 如果我easter返唔到去hk,係唔係會有phone interview定係點?同埋大約佢地會話你咩問題,點樣預備?要唔要宜家開始留意下香港新聞?? 同埋如果俾OFFER通常係咩GRADE? 仲有呢CITY FINANCE NON JUPAS難唔難入,我都幾想入,但好似冇咩聽人講過讀gce alevel 的人入city,係唔係? 仲有報non jupas果時, 係唔係要將d certificates,personal statement,referee letter果d upload哂上網? 但係呢我到宜家都係未收到成績表份cert,係唔係exam board會寄俾得定點? 大約幾時會有? 咁我仲未有成績表份cert,係唔係唔報得non-jupas住???係唔係最好齊哂先好報? 同埋我係唔係應該再考過ielts,ielts成績會唔會對我入大學好大影響?? thank you for taking so much time to read this=)

最佳解答:

halo, 我係英國讀緊書, 希望幫到你丫=] 1) 我諗住返香港讀大學,想報BBA(FINANCE), 唔知難唔難入呢? 我會考得16分+IELTS得6 ,唔知會唔會入的機會好細呢? >> bba finance 唔及bba law 果一d joint jonour 咁多人apply, 你既predicted grade 應該係可以入到既, 但因會考得16分, 最好有一個好好既personal statement, 咁就可以大大提高你既機會了, 同圭你ielts 只有6, 好多學校都require 6.5 以上, 最好retake, aim 7分先可以secure 到個位既. 2) 同埋我係英國冇讀further math,如果報finance係唔係會比較起有讀further math 的人差d? >> 唔會的, 果時我讀phy chem bio maths, 冇furthermaths, 一樣有offfer. 3) 我諗住報hku,cu,ust,city,poly,bu 的BBA, 請問知唔知邊間要interview? ust, hku, cu 都會有, 而city 同bu就好似係phone interview 4) 如果我easter返唔到去hk,係唔係會有phone interview定係點? >> 如果12月番到去的話, 12月應該都有interview 既, 如果冇的話, 一係已落入waitlist, 一係就8月先會有得interview. 5) 同埋大約佢地會話你咩問題,點樣預備? >> 好多都係問事時, 問下你點睇, 但係一group人既, 所以講唔講野, 同埋你講左d 咩, 都會take into account, 最緊要係你識得點樣樣係咁多個人入面stand out到你自己既. 6) 要唔要宜家開始留意下香港新聞?? >> 最好啦, 同埋開始prepare 定一d oral 既英文, 因為呢, 同你interview 既果一d 人, 都係non-jupas, 都係係外國番黎, oral 既英文有番咁上下, 如果一開口, 就講下停下咁, 難免亦會扣分的. 7) 同埋如果俾OFFER通常係咩GRADE? >> 果時我apply未有a* system, cu 同hku 要aaa, ust要bbb, 而poly/city/bu 就唔清楚了. 8) 仲有呢CITY FINANCE NON JUPAS難唔難入,我都幾想入,但好似冇咩聽人講過讀gce alevel 的人入city,係唔係? >> 好多non-jupas 都係aim hku, cu 同ust 多既, 所以冇聽過亦係正常的 9) 仲有報non jupas果時, 係唔係要將d certificates,personal statement,referee letter果d upload哂上網? >> 係, 但個copy 要certify 左先可以的, 如果真係有太多cert, 可以print 哂出黎, certify 完再post 過去大學的.. reference letter 係學校用post send 過去大學的, 你suppose 係唔會知reference letter 寫左d咩既. 10) 但係呢我到宜家都係未收到成績表份cert,係唔係exam board會寄俾得定點? 大約幾時會有? >> exam board 會係10月中度post 俾你學校, 到時學校先會俾你既. 11) 咁我仲未有成績表份cert,係唔係唔報得non-jupas住???係唔係最好齊哂先好報? >> 有一d 大學係早一d close application 的, once 你開左個online account 有14日時間整, 你而家可以開始寫personal statement 先, 同埋點解你想入佢間大學, 咁到時一有cert, 就可以apply 了. 12) 同埋我係唔係應該再考過ielts,ielts成績會唔會對我入大學好大影響?? >> 考左會好一d 既, 就算你係係英國讀大學, 好多大學都係想你有6.5 以上的. 希望幫到你丫, 有d咩可以再email我的=]

其他解答:
arrow
arrow

    njtnvdt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()