close
標題:

有幾多人係學p祖射罰球既方法?

發問:

有幾多人係學p祖射罰球既方法?姐係無旋,但好飄個d,我知道有c朗,派路........ 同埋佢係唔係第一個咁樣射既人?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

P?祖連奴的罰球可謂無人不知,30多碼的可以硬射,二十碼左右的又可以射死角,可謂一個全能形罰球專家。 Juninho 圖片參考:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/c/c2/Juninho_Pernambucano.jpg/200px-Juninho_Pernambucano.jpg Full name Ant?nio Augusto Ribeiro Reis Junior Date of bi rth January 30, 1975 Place of b irth Recife, Brazil Height 1.78 m Current club Olympique Lyonnais Number 8 Position Attacking midfielder Sport Recife Years Club Apps (goals) 1993-1994 1995-2001 2001-present Sport Recife Vasco da Gama Lyon 25 (3) 110 (24) 156 (50) 1999-2006 Brazil 40 (5) 跟他用同樣的方法射門 / 處理罰球的人有貝迪斯的阿辛卡奧。 圖片參考:http://mud.mm-a2.yimg.com/image/372168483 Marcos Assuncao 阿辛卡奧 球會︰ 貝迪斯 (Betis Sevilla) 球衣號碼︰ 20 位置︰ 中場 國籍︰ 巴西 他早在羅馬時,已靠準確的傳球和罰球見識,根據西班牙足球雜誌統計,他在貝迪斯效力至今,傳球準確度高達95% (即一百球中有95球也可以傳到隊友腳下) 圖片參考:http://hk.yimg.com/i/icon/16/11.gif ,準確程度遠比碧咸的83%高出一大截。

其他解答:

托迪... 羅馬10號...隊長!!! 阿根廷國家隊入球記錄保持者巴迪斯圖達(已退役)
arrow
arrow

    njtnvdt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()