close
標題:

鐘意左一個唔應該鐘意o既人 再3發問

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我係一個女仔,卻鐘意左一個女仔E D係冇人能接受o既事,連我自己都接受唔到但我由第一眼見到佢就鐘意左佢,佢雖然唔係好靚,但佢好nice我仲同佢傾訴過一d親人都傾訴唔到o既事,佢知我好多秘密,佢都講過好多佢o既秘密(家庭、學業)俾我聽令我更加鐘意佢但佢最近對我冷淡的行為 我想藉著E個機會去忘記佢但有一次去camp我同佢傾左好耐(獨處,周邊冇人)果鎮我好開心E種忽冷忽熱o既感覺覺好難受但唔得 仲越踩越深 就畢業就見佢唔到我都唔知點算 時間唔可以沖淡一切 有冇人考我點做 佢鐘唔鐘意我 我唔知 我會唔會變心 我唔知 我只知道而家我係百分百鐘意佢 現在o既我覺得我一生一世都忘記唔到佢我肯定係愛情... 顯示更多 我係一個女仔,卻鐘意左一個女仔 E D係冇人能接受o既事,連我自己都接受唔到 但我由第一眼見到佢就鐘意左佢, 佢雖然唔係好靚,但佢好nice 我仲同佢傾訴過一d親人都傾訴唔到o既事, 佢知我好多秘密,佢都講過好多佢o既秘密(家庭、學業)俾我聽 令我更加鐘意佢 但佢最近對我冷淡的行為 我想藉著E個機會去忘記佢 但有一次去camp我同佢傾左好耐(獨處,周邊冇人)果鎮我好開心 E種忽冷忽熱o既感覺覺好難受 但唔得 仲越踩越深 就畢業就見佢唔到 我都唔知點算 時間唔可以沖淡一切 有冇人考我點做 佢鐘唔鐘意我 我唔知 我會唔會變心 我唔知 我只知道而家我係百分百鐘意佢 現在o既我覺得我一生一世都忘記唔到佢 我肯定係愛情 友情o既感覺唔係咁 友情係唔會無時無刻咁掛住佢 想佢出現 我從舊年P.5至今年P.6同佢相處左兩年 我仲想識D firends add me coco2107coco@hotmail.com 更新: 雖已發問過,但想知多D 我細佢兩年, 我又無膽問佢,問左可能連firend都無得做 我唔想咁 更新 2: 我o既feel同angelawin2003你o既一樣

最佳解答:

第一、 佢可能只係當你好朋友個咋bor.. 你同佢講你鍾意佢一定會嚇親佢 佢之後可能會避你.. 你地到時實好尷尬" 第二、 如果你同佢講.. 佢同你講佢係唔鍾意女仔.. 佢只可以同你做好兄弟/好姊妹 咁你點先? 第三、 其實你仲好細o者.. 你可以肯定你之後唔會再鍾意第2個?? 或者你呢種感覺只係一時諗錯o左o者.. 我小一o個陣都試過咁 朋友都可以對你好 況且, 同好朋友講一d親人都傾訴唔到o既事 好正常` 朋友係1個好好ge傾訴對象 第四、 你話佢最近做o左d對你冷淡ge行為.. 點解先? 你話想藉著E個機會去忘記佢 你呢d又咩思想呀? 你接受唔到自己畢業之後仲諗住佢呀? 你想忘記佢? 好難囉 做TB好辛苦架` 你o係同佢講之前 要諗清楚: 1. 你接唔接受到佢之後唔再理你? 2. 畢業之後佢同你會唔會仲咁fd? 3. 人地未必鍾意女仔 4. 可能佢唔鍾意呢類人 比著我就唔會同佢講囉 補救o左你o地之間ge友誼先再算啦!

其他解答:

我覺得你應該keep住同佢做朋友,到左一個適當既時機先向她表示你對她有一種很特別既感覺,唔需要好直接咁向佢表白既,用暗示都得架,如果暗示完左之後,佢俾你既反應係良好,你先再直接向佢示愛啦|||||點解要用個「卻」字呢? 你肯定自己對佢係愛情, 鍾意一個人, 冇錯吧? 如果你唔同佢講, 畢業之後你仲會唔會見到佢先? 如果會因為畢業而失去左聯係, 咁我情願你講俾佢知。 結果係點, 就順其自然啦~|||||坦白講.... 我同你一模一樣... 佢.. 我覺得佢對我一d感覺都冇... 佢對我同普通人一樣.... 我都鍾意左佢halfyear.. 佢唔知道... 我對自己講.. 唔可以對佢有朋友之外的想頭.. 幾鍾意佢都好... 只可以係佢身邊好好咁睇住佢就好啦... 我一唸到同佢開心的事... 心都sweet曬^^ 早排佢對我好冷淡... 我有唸過忘記佢-0-... 做唔出... 好辛苦好痛... 唔捨得... 佢一對番我好... 我佑會再鍾意佢... 我好怕升班之後會見唔到佢.. 唸到佢... 會笑會喊(=傻的 見到佢同人地fd.. 心會唔開心>< 我唔知自己係咪真係好鍾意佢.. 但肯定有過朋友以外的感覺... (我講咁多==係想知道你係咪都係樣..如果係.. 好想同你做個fd..) 如果你同我一樣.. 我咁講== 我一生都唔會同佢講”我鍾意佢” 係咁多... 2007-04-19 21:53:51 補充: 55...好心痛
arrow
arrow

    njtnvdt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()