標題:

我鐘意ge女仔整到我jj

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

上次係我鐘意ge女仔黎o左我屋企,o個時得我地兩個係度,我俾佢坐我大脾,之後佢壓到我jj同個袋個度,我痛到死但係又唔敢同佢講,之後我地玩o個時佢踢到我jj,我即時痛到坐o左落地下,佢應該都知咩事,之後同我講sorry,仲有意無意咁店o左一下條jj 1 其實佢feel唔feel到佢壓住我條jj? 2 佢咁樣做咩意思? 3 如果你係我,你希望佢會點安慰我?

最佳解答:

1 你當時著咩褲先 牛仔褲點會 feel 到你個度 如果係super x 個d 波褲就一定 feel 坐下去會軟棉棉甘 2 佢只係唔小心點會有咩意思 唔好胡思亂想呢 3 你一定想佢睇下你個度有冇事 點止摸一下甘少呢 但件為一個女你摸你個度一下已經用左好大勇氣的呢 或者因為你家一個人也没有她先會摸你 要不然她只會 問候一下你而已

其他解答:

熱烈嫌鏽鏽耿朽杯|||||大佬人地挑逗你呀! 1) 你有硬到的話,成支野頂住晒,你話人地feel唔feel到呀! 2) 攪你幾之都仲唔係挑逗你,醒目d啦。 3) 嘩,唔出得街喎!
arrow
arrow
    全站熱搜

    njtnvdt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()