標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

正貨Gucci 銀包既package 會有咩ga?

發問:

我託人係HK 同我買左個Gucci GG銀包. 我唔識睇佢手工係唔係perfect a..不過個package 好似簡陋咁,.. 盒同紙袋都有, 盒上面都有貼貼紙寫明model 之類既information. 不過個銀包入面得幾張白card 紙, 同一張寫住"1234567890"既Gucci標籤仔...就咩都冇啦...我未買過Gucci. 不過我似前個Prada袋入面會有類似証明書既card,. Paul Smith 既銀包入面起碼都係印左paul Smith 既card 紙唔係咩都冇既白card紙呀... 各位買過正版Gucci 銀包既朋友可唔可以話比我知個銀包會唔會係真ga?

最佳解答:

係真的 ...

其他解答:
arrow
arrow

    njtnvdt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()