標題:

電腦格式化既問題!!

發問:

我之前因為電腦中左毒,而家windows都開唔到, 咁我就諗住用裝windows XP果隻碟黎格式化啦, 禁左去修復果度之後,佢就出左句: C:\WINDOWS , 我跟住應該打咩呀= =||| 我跟住哂佢指示都唔得= =|| *我係想FORMAT C drive 既* 唔該幫幫我啦!! 15點呀!! 更新: 我禁左去重新安裝,跟住係咪裝番去原本裝左windows果個drive度?! 佢cover到之前d野架喇? 但係我o係番C:/ 呢一個分割度INSTALL 新既window XP,佢話我冇位裝囉... 咁我應該點做呀...= =||

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

中左毒要格式化入到去禁安裝windows XP 2006-10-18 20:56:52 補充: 係del個分割開個新 有問題e-mail我

其他解答:

1.用裝windows XP果隻碟黎格式化,選擇重新安裝.再試試
arrow
arrow

    njtnvdt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()