close
標題:

林海峰 - 06勁歌金曲(10點)

發問:

我想要林海峰 - 06勁歌金曲的mp3 請sand 去wongtszyui999@yahoo.com.hk 要down左先sd比我 要快d 因為要交工課 thx~

最佳解答:

http://www.rogepost.com/n/1196820007 (自己上傳, 100日限期) 歌詞: 買餸 最驚孔雀石綠 食咗有毒魚頭 行氣活血不過就會嘔 要合併 就買地鐵 股價實有得升 減價好難頂 加價比人炳 360 昂平有360 郁郁吓會停咗 自由行繼續坐 全靠栢芝的勇氣 愛是最大權利 睇吓霆鋒幾偉大 秘密去結婚瞞埋屋企 唔會有拉姑撐你 婚姻點算係完美 但你睇下四哥 闊佬都懶理 通處亦禁煙 冇得chur你仲掂唔掂 成棚立法會議員 反吸煙 唔戒煙點去食店 人民幣 係最威 就算冇咗港紙 消費冇問題 買野又唔貴 應該多消費 香港最~抵 零團~費 我態度唔曳 陪住你睇 一蚊冇賺過 死比你睇 自訂I Love You 投牌求其就百四萬 紅顏知己三千幾個 送禮佢邊有得摼 我說過我有壓力 望阿叔教教我點解決 巴士嘅問題 仍然未解決 斷背山 李安攞奬佢係唔係最勁 其實我 就覺得伊莎貝拉培達至勁 但城城 但城城佢話有 父子 有對軟硬在紅館 唱到氣絕未回本 全憑人人認購 買我嘅T-Shirt幾款 來籌款 澳門賭場 新開嘅星際 請咗偉仔 兼職疊馬仔 魔鬼警局好狼 殺兩個同事搶走配槍 續格重播 百萬富翁嘅RATING緊加高脤 去泰國 Woo…大家都找不到到他信 嘆世界踎喺香港 買一堆手信 西甲意甲照舊 英超歐聯唔埋堆 有線冇做英超點睇佢 個個轉晒Now Keyman佢又想去 邊個大佬 扑濕俊仁 扑到右眼凸 扑鑊然後食老麥 外國啲雞 震震震 即刻通知 總幹事 佢叫雞珍 去左世衛 應該會吔晒啲雞 其實林狗 唔係唔抖 係要賺一筆搵夠就遊埠 成日唔抖 全為層樓 一家四口都要靠我糊口 就算你笑我超低能 兼勁搞笑 我踎低時多得你肯笑

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

go you tube see~~~~~ 2007-04-30 22:08:03 補充: 林海峰 - 06勁歌金曲 2007-04-30 22:09:20 補充: 買餸 最驚孔雀石綠 食咗有毒魚頭行氣活血不過就會嘔要合併 就買地鐵 股價實有得升減價好難頂 加價比人炳360 昂平有360郁郁吓會停咗 自由行繼續坐全靠栢芝的勇氣 愛是最大權利睇吓霆鋒幾偉大 秘密去結婚瞞埋屋企唔會有拉姑撐你 婚姻點算係完美但你睇下四哥 闊佬都懶理通處亦禁煙 冇得chur你仲掂唔掂成棚立法會議員 反吸煙 唔戒煙點去食店...................................
arrow
arrow

    njtnvdt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()