close
標題:

18-22的女仔會唔會有體臭的問題?

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

系街上d女仔通常都帶有香味或者有香水,系唔系d女仔有體臭介臭過d男人所以掩飾呢

最佳解答:

除了男人會有臭咪之外,其實女仔都會有架因為女人都會有汗腺架嘛,好多女仔為左掩飾自己有體臭或者食煙,咪用d香水嘖下咯,等佢地d體味唔會禁易被男人聞到咯,18-22的女仔由於剛剛成熟,腋下以及陰道都會容易有異味架,所以有d女仔咪著裙等下面唔使禁焗咯,

其他解答:

我系女的, 我本身冇体味, 但我都是会噴香水... 因为我觉得果身香香,人个心情都会好点!|||||唔係既, 不過有d人會噴香水嚟掩飾體臭, 但個種味會重臭! 我係女, 本身冇體臭, 但我會噴香水, 以我個人認為,香水可以給人開心, 清新既感覺!
arrow
arrow

    njtnvdt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()