close
標題:

我變緊聲?(15歲了)

發問:

我已經15歲了 發現我有2把聲咁,姐係有2種不同的聲音可以出,好奇怪 唔知係唔係仲係變聲期?會唔會咁遲呀 我唱歌又唱唔好喎,高音去唔到,仲有d沙呢... 我想知我而家的情況係點 變緊聲? 咁又點知係唔係變緊聲?定係變左呢? (我唔要copy,咩充血呀個d,我係要一個方法可以知道的) 我唔要copy呀,希望可以準確咁答我。thx 更新: 如果係變聲期間,人人都話唔好唱歌啦 咁有咩方法可以養靚把聲呢? 更新 2: 變聲要幾耐呀?

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

男仔15歲應該也有可能發育 有2把聲咁是正常的 你現在是否有喉頭變大?如果是,你的聲帶應該會變沉 你唱歌又唱唔好,高音又去唔到,仲有沙沙地也是正常 你而家的情況有機會係 變緊聲中(85%)變左聲(15%) 我沒有copy的,我參考 互動科學課本(常譏書) 如果變聲期間最唔好唱歌啦 養靚把聲: 不要日日用你把聲(傷聲帶)

其他解答:

我都係!但我媽給我喝了一杯東東(中醫到拾)
arrow
arrow

    njtnvdt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()