標題:

我想找工作,太耐冇做野了,已37歲,但我的工作經驗不多,只有九年幾...

發問:

我想找工作,太耐冇做野了,已37歲,但我的工作經驗不多,只有九年幾...因大部份時間都在家做家庭主婦,以前大多數都係做文員,現在我知應該沒可能做回文職了,但現在我真的很需要一份工,之前我見過很多份文職但都係fail,我都有唸過做其他類型既工,但我性格和外表比較斯文,文靜!唉!吾知點算!應找什麼工作?

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

你的年齡和一段時間沒有工作都會令人找工作難上加難. 本來最接近文職的工作是是辦工室助理, 但現在的公司都精簡人手, 辦工室助理已經沒有了, 每個職位要求有一種或幾種技能, 如果你沒有特別的技能的話, 是會比較難. 我建議你試著把找工作的范圍放大點, 銷售, 店務員, 或是工廠, 店內的文職, 兼職都去試試, 只要找到一份工作開始, 就可以有工作經驗幫你上軌道再找另一份工, 有時候能幹的員工也會有內部機會昇職.

其他解答:

Smartone 誠聘營業代表數名,底薪加佣金,月入約一萬五仟 勤力者可達三萬, 有年假12日,醫療津貼 入職要求:中五畢業,如沒有以上條件,可應徵見習營業代表 歡迎應屆畢業生應徵 有電訊經驗者,優先考慮。 工作地點:商場,店舖或展銷車,視乎公司所需而定 聯絡電話:95554285 Jacky Lai|||||大家好!我呢家幫緊我公司招聘ar! 主要誠邀:熱心工作,有責任感,有毅力,肯努力的人士工作,學歷不怐。 如果有興趣請致電65376873搵阿強,講低你係邊個,搵我咩事.... 我會約你時間interview,到時經理會詳細講你既工作崗位,薪酬回報各方面。 請勿打133電話。 或add我e-mail:cckeung33@yahoo.com.hk 或msn:qq888@hotmail.com icq:202071902|||||Let's try financial planner ! we have free training programme. pls e-mail ur resume to yuki_auwingyan@yahoo.com.hk to join a free trainning course, first af all u have to past a interview.|||||可以介紹一份網上工作比你,只是播放廣告,每個月都係收支票,完全免費,無需登記ID,信用卡,可以到以下網站睇下~ 我已經做緊,你都可以試下 http://coco.g2.epaper.idv.tw/1.htm|||||妳的問題只有sodasays 有心回覆, 其他全部都是傳銷, 廣告, 推薦妳做佢地下線, D人真係好煩. 我有個朋友都係做了家庭主婦好多年, 最近才做回文職. 她有38歲都仍然搵到文職工. 所以妳都應該有機會.
arrow
arrow

    njtnvdt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()