標題:

找 柴灣 往來 機場的所有方法 以及 時間限制 (好急嫁)!!!!!!

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

找 柴灣 往來 機場的所有方法 以及 時間限制 (好急嫁)!!!!!! 想知最平 最快 ...同埋埋頭車尾車既班次.......唔該曬所有有心人~!!! 更新: 以我所知 AE 既收費係 單程 100蚊 @@""" 更新 2: e11 係唔係到 零晨都有嫁??

最佳解答:

在柴灣坐城巴788號, 到中環干諾道26-29號永隆銀行大厦外下車(近美心快餐), 在同一車站可即轉乘 E11機場巴士, 但不要一看到機場那個站就下車, 要在第二個站即客運大樓站才下, 否則要行好遠好遠. 回程時坐 E11到信德中心港澳碼頭下車, 步行1分鐘到巴士總站坐788號就是. 時間 : 788號 05:30至23:40, 每隔 3至10分鐘有車. 車程約20分鐘. E11號 05:20至00:00, 每隔 15-20分鐘有車. 車程約50分鐘. 車費 : 788號 $6.20. E11號 $21.00.

其他解答:

不要搭機場快線啊~好貴的 最平係先搭去東涌地鐵站(成人車費$23.1, 特惠票$11.6), 約需1小時車程 然後在東涌巴士總站轉乘S1路線($3.5), 班次密, 車程約十分鐘便到機場 其他方法有: 搭機場快線 : 可能快少少, 全程約1小時, 不過貴好多, 唔值得~ A12: 班次20分鐘一班, 乘車時間個半小時, 收費$45, 貴過MTR 綜合以上各點, 建議你搭MTR轉S1, 時間容易預算+幾快+最平|||||機場巴士A12 05:30-00:00 $45 (八達通回程半價)|||||Given for single person travel, the cheapest way is definately by MTR from Chai Wan to Central then change for Airport Railway. If you have 4-5 person, you may consider taxi.
arrow
arrow

    njtnvdt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()