標題:

WINDOW7問題

發問:

我係前幾日買左部廠機 裝左WINDOW7 入面無碟 我問左個師傅,佢話依家新機無碟 之後我問佢咁點洗機 佢話係開始度有得揀,但係又無詳細講,打佢公司電話唔通 我有幾個問題想問 1.要點樣洗機,洗左機會唔會連原廠D野都無埋,上網果D仲係唔係度 2.如果我要洗機,又想保留一D 野,咁應該用咩方法 3.我見到一個建立復原光碟,想知點用 THX 更新: 1:買recovery disk??咩黎 可唔可以詳細小小..因為我對電腦認識好小,唔該哂 更新 2: 同埋第3步有咩用 更新 3: 咁姐係我只要用番開始果度來洗機就得? 有野唔想刪就放在手指內?咁建立復原光碟係為左就算硬碟壞左,都可以用碟裝番WINDOW?THX 更新 4: 建立復原光碟要自己買空碟入??入既野係咪包括你原廠後自己下載既野 定係只有原廠既野,我好多唔明,唔好意思

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

一般廠機係在主硬碟般分割多一個磁碟區,裹面己內建原廠recovery內容 只需在開機畫面,襟F10 or F11不同廠機會有不同按建,進行System Recovery功能,進行時System Recovery程式會提你是否備份一些文件,System Recovery會重新安裝系統Win 7 OS,原裝驅動及原廠程式,唔會無咗上網果D,你應該係話Internet Explorer,依D係附屬於Windows中的程式 復原光碟係將內內建System Recovery燒出來,變成了recovery disk,以防止因硬碟故障,成個System Recovery無咗,換新硬碟時使用recovery disk,把system recovery重新分割存於硬碟再重新安裝系統Win 7 OS,原裝驅動及原廠程式 2009-11-21 21:58:32 補充: 1. 有野唔想刪就放在手指內都ok嘅方法 建立復原光碟係為左就算硬碟壞左,可以用番碟裝番Windows 2.建立復原光碟係要自己買DVD空碟燒 只燒個System Recovery,個System Recovery只包括Windows 7,原廠驅動,軟件及設定

其他解答:

ed野應該問廠家..如果唔係買廠機做咩? 建立復原光碟係一個功能,用來燒d recovery用途資料去一隻空白光碟, recover and保留資料 / 入既野係咩好難答你,基本點都會有保留/刪除資料架選擇,問原廠技術員/睇說明書會清楚d... 硬碟壞or其他原因都可能引致部機recover功能失效,e個時候就要試下用recover碟重裝windows。 當然都可能用碟都唔得,之後先俾錢搵人整//|||||1:買recovery disk 2:用external hard disk,將D野copy進去,然後再洗機 3:你放那一隻光碟進去你的電腦,然後再"install"那個程式,然後就會開始洗機 希望幫到你!
arrow
arrow

    njtnvdt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()