標題:

相機d相mb好大!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我相機影完d相, 放入手指 用左成2gb幾, 一張都有2.x mb, 點解會咁大架~ 果個杷機又唔係好超高解像度,1600左右啦.. 正常相機都差唔多. 我去一次旅行 影左既相500張左右 就用左2.8gb。 咁我第時去多幾次, d相咪因為大得制, 放唔到入手指? 我又驚電腦會壞冇晒d相...所以要放入usb, 咁點算呀而家~ 如果整細張相係咪會細mb d? 我又唔想太細 如果解像度較低d, d相既質數會唔會差左好多? 大家有咩方法令我d相既mb細d?(盡量保留佢既質素同大小~唔好差太遠) 唔該你地! 更新: 如果唔降低相片質素, 咁只可以用外置硬碟/ssd硬碟?(其實我唔係好識呢d野) 我上網睇過都要成千蚊.. 唔想因為咁而浪費咁多錢... 但係你話已未達最高相片質素, 我又唔想降低相片質量.. 因為咁樣同買平好多既相機冇分別... 咁正常人(唔係專業拍攝人士), 會點樣處理d相? 你又覺得我用咩方法最好呢?

最佳解答:

其實你部相機1600萬像素,拍出之相片得2.x mb,已未達最高相片質素。一般1600萬像素相片,其記憶體積由2.x-5.x mb之間(500張左右 就用左2.8gb咪即是平均5.x mb記憶大小)。 要相片檔案細d,可降低解像度;或降低精細度(不降低解像度)。 但原則上,這兩種方法我們都不建議使用,因為你購買1600萬相機,目的都是想拍攝相片質素高;否則買1000萬像素相機都可以,而且價錢重平很多、很多。我們通常是購買隻外置硬碟來儲存相片,因為只有硬碟才能快速處理那些相片;ssd硬碟又太貴(現時之ssd硬碟是最理想之儲存裝置)。 另外要注意,usb記憶手指,第一比硬碟處理成本高;但安全性成疑,因usb記憶手指只等如軟碟,流動性較好(輕巧方便);但存取速度並不算高;加上容易資料被破壞,實在不是理想之backup 裝置。 如果一定要降低相片質量,我會建議你降低解像度,這對相片質素之影響最細。

其他解答:

2mb 一張1600像 的相已經好細 JPEG basic先可以今細 jpeg basic 可以話係那相機 的 最差相片質素 基本上 以1600像素 jpeg normal ->5mb jpeg fine->7mb RAW->25mb 所以如果你5想用太多hd 只可以壓縮 或 5好影今多相啦 XD
arrow
arrow

    njtnvdt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()