close
標題:

如果你係我, 你會揀入門單反定係半專業DC?

發問:

我知好多人會覺得冇得比較, 但大家盡量俾少少意見我啦 近排鍾意左影相, 技術知識欠奉, 但慢慢學會用手動功能(我依家用緊IXUS 850 IS). 現在想轉相機, 原本想買G9, 因為價錢關係一直卻步. 最近行街發覺原來一些入門級單反都只係貴一, 二千. G9當然好, 我上網都見到好多網友讚多過彈. 但我始終覺得DC 影出黎的相質素不太好. 如果用來晒相的話, G9 影出黎的相質素夠好了嗎? 單反(即使是入門級), 質素是否都比DC 好呢? 如果你係我, 你會買G9, 定係入門單反? 感謝大家! 如果大家覺得對我的資料不夠, 不能替我下決定, 可隨便開口問. 謝謝各位! 更新: 咁你覺得G9值這個價嗎?

最佳解答:

資料差唔多架勒: 基本上你先睇你個荷包有幾脹, 唔好以為俾多二三千就ok, 買一部單反, 你要買既有: 主機 (廢話) 鏡頭1 (多數係kit lens, 一支普通zoom lens) 閃光燈 (起碼預千五, 最貴可以去到三千) 腳架 (起碼五百, 正路耐用既去到二千) 濾鏡 (預三五百買基本: 偏光鏡 + UV 鏡, 可加色鏡/柔光鏡配合個人所需) 相機袋就可有可無, 不過最好就買一個三五百既 鏡頭2, 3, 4...... (無限數, 睇你想點買. 一支靚既, 五千至過萬不等) 如果你有心玩落去, (一部機十年廿年冇乜難度) DSLR就係你既目標. 因為相對PROSUMA級黎講, DSLR既感光元件會大塊O的, 即係雜訊會少O的, 係低光環境表現會比prosuma好, 加上鏡頭直徑大, 成像會高o的, 簡單咁講DSLR如果你識用, prosuma真係冇得比. 另外, prosuma適合一個初學影相, 但又唔確定自己有幾投入, 會玩幾耐既人. 佢本身適合一o的覺得DC唔夠用, 但又唔想跳去DSLR既人. 相對DSLR真係冇得比, 淨係比: 可以用既光圈都多過晒, (Prosuma得兩三個光圈級, DSLR睇鏡頭BODY可以有十級以上既調較) 快門撰擇又唔夠DSLR多同長, (一般Prosuma去到15-30秒, DSLR可以多O的) 所以, 玩唔玩DSLR, 睇你荷包夠唔夠同埋你夠唔夠投入, 玩得十年既話, DSLR絕對抵返晒

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    njtnvdt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()