標題:

魚缸~魚飼養同疾病

發問:

我個 18吋 AA 缸,養左四條珠仔,一條星點龍 BB ,同幾條好細 ge麗麗,同一條小丑琵琶!我個缸鋪左沙底有裝一個 6W 個潛水泵做底喉,同有氣泵(但唔係成日開)。我個缸頂濾盒入面有兩層白綿,生物球,一袋細生物環同麥飯石;大約四日換一次,每次都成放D粗鹽入去(但唔知幾落幾多)!請大家比D意見!1. 我D 魚唔太食魚糧,淨食蝦仔。條龍BB 就淨係食紅蟲!,琵琶就好似咩都無得食!想問大家仲有D 糧食可以餵,因為我覺得D 紅蟲好似好多菌!2. 我有三舊沉木上面種有水榕同鐵皇冠,請問一日要幾耐燈,因為我個缸灑唔到陽光!同埋想問點解 佢地D 葉成日都爛!佢地會唔會影響我養果D 魚?3.... 顯示更多 我個 18吋 AA 缸,養左四條珠仔,一條星點龍 BB ,同幾條好細 ge麗麗,同一條小丑琵琶!我個缸鋪左沙底有裝一個 6W 個潛水泵做底喉,同有氣泵(但唔係成日開)。我個缸頂濾盒入面有兩層白綿,生物球,一袋細生物環同麥飯石;大約四日換一次,每次都成放D粗鹽入去(但唔知幾落幾多)!請大家比D意見! 1. 我D 魚唔太食魚糧,淨食蝦仔。條龍BB 就淨係食紅蟲!,琵琶就好似咩都無得食!想問大家仲有D 糧食可以餵,因為我覺得D 紅蟲好似好多菌! 2. 我有三舊沉木上面種有水榕同鐵皇冠,請問一日要幾耐燈,因為我個缸灑唔到陽光!同埋想問點解 佢地D 葉成日都爛!佢地會唔會影響我養果D 魚? 3. 我D魚唔知點解成日磨擦個身,有D仲有白點,想問大家點解會咁,有咩方法醫同預防? 4.有咩方法可以令D魚生得靚D? 希望大家可以解答我D問題,我都知好多,但請求大家幫幫手!

最佳解答:

以你18吋缸計算約 1- 1.5 湯匙粗鹽已經足夠, 換水後只須補回新加入水份量即可,(加入三分一水的話, 只須加入 1/3到半湯匙粗鹽即可, 如此類推.) 1.) 珠仔, 星點龍, 麗麗 都不太擇食, 應可慢慢轉為單一種飼料, 易打理. 最好係乾糧, 其次係 UV蟲, 冇咁多細菌. 逐少轉變, 起初可能不吃, 慢慢會習慣. 但琵琶就麻煩, 因牠是缸底魚, 要買專用魚糧, 到魚店問即可. 所有魚的餵食份量不要太多, 15分鐘內吃完最好, 有多要撈起, 保持水質乾淨. 2.) 有水草的話開 8-10小時已足夠, 太長會生青苔. D 葉爛是因為落咗鹽和沒有 CO2, 所以會溶爛, 腐爛水草會產生酸性物質, 你要撈起和換水才減低對魚兒的影響. 3.) 有寄生蟲和白點蟲, 由不潔食物, 水質差(沒有將水放隔夜就加入缸中)和溫差大(白點蟲)引起, 先換水, 加鹽, 加強打氣, 將暖管調至 28-30度. 保持2-3星期, 期間減少餵食, 每天一次已可. 應可全愈. 預防方法是保持水質各溫度穩定. 不要上落太大, 天冷時應減少換水次數. 換水將水放隔夜, 減低水中化學物的影響. 4.) 不要太飽, 保持水質清潔, 足夠活動空間.(但你的魚缸可能太密, 因珠仔, 星點龍是大種魚, 由其星點龍是不喜歡和別人分享地盤, 當牠有足夠實力(大隻)時, 遲早會吃了麗麗和打死其他魚, 除非珠仔大隻過佢.

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    njtnvdt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()