標題:

yahoo個人資料顯示電郵問題

發問:

yahoo個人資料咪要人填另一個e-mail o既...作為住家電郵地址 但佢唔可以填返本身o個個....填左第2個e-mail 但佢會將d野sd去o個個度yahoo拍賣完野...o係聯絡資料又會show第2o個個e-mail點解會咁架...我唔想將d野sd去另一個度...同埋想show返本身個e-mail lor例如 :本身 e-mail: abcde@yahoo........住家電郵地址: fghij@yahoo.......1. 咁一改abcde@yahoo....o既野.....fghij@yahoo.....就會收到通知2.... 顯示更多 yahoo個人資料咪要人填另一個e-mail o既...作為住家電郵地址 但佢唔可以填返本身o個個....填左第2個e-mail 但佢會將d野sd去o個個度 yahoo拍賣完野...o係聯絡資料又會show第2o個個e-mail 點解會咁架...我唔想將d野sd去另一個度...同埋想show返本身個e-mail lor 例如 : 本身 e-mail: abcde@yahoo........ 住家電郵地址: fghij@yahoo....... 1. 咁一改abcde@yahoo....o既野.....fghij@yahoo.....就會收到通知 2. 用abcde@yahoo....拍賣完.....聯絡資料會係fghij@yahoo..... 究竟發生咩事? 點先改得返? 我想用返本身o個個咋 請問有冇人可以答到我!! thx!!!!!!!!!!!!!! 更新: 試過喇......聯絡電郵地址選擇左原o個個...都係咁 想刪除又唔比刪除

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

(備用電郵)你可能於選擇的電郵地址方面出現問題,你可以跟住以下步驟查核及修改有關資料: 於「帳戶資料」>「電郵地址」中選擇你想收電郵的電郵地址,之後再按「確認」。 以上回答內容是本人經驗(Vinci Cheung),不可能於任何網頁或書本上找到!版權所有,未經許可,請勿複製作任何用途!! 如果真是解決唔到,最後辦法:刪除備用電郵,只是留低Yahoo!的電郵地址,咁所有的電郵都會send曬去個度。

其他解答:
arrow
arrow

    njtnvdt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()