標題:

電腦用來玩online game

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我用黎打online game同文書野,打機有時好lag,唔知有冇野需要換cpu: Intel Pentium4, 1700 MHz主機板名稱: AOpen MX4B (3 PCI, 1 AGP, 1 CNR, 2 DIMM, Audio)主機板晶片組: Intel Brookdale i845D系統記憶體: 256 MB (PC133 SDRAM)BIOS 類型: Award Modular (09/14/01) <--唔知咩黎視訊卡: NVIDIA GeForce FX 5200 (Microsoft Corporation) (128 MB)3D 加速器: nVIDIA... 顯示更多 我用黎打online game同文書野,打機有時好lag,唔知有冇野需要換 cpu: Intel Pentium4, 1700 MHz 主機板名稱: AOpen MX4B (3 PCI, 1 AGP, 1 CNR, 2 DIMM, Audio) 主機板晶片組: Intel Brookdale i845D 系統記憶體: 256 MB (PC133 SDRAM) BIOS 類型: Award Modular (09/14/01) <--唔知咩黎 視訊卡: NVIDIA GeForce FX 5200 (Microsoft Corporation) (128 MB) 3D 加速器: nVIDIA GeForce FX 5200 音訊卡: Intel 82801BA ICH2X - AC'97 Audio Controller [C-0] 網路卡: Intel(R) PRO/100 VE Network Connection WAN (PPP/SLIP) Interface 另問音訊卡同網路卡咁寫係咪on boad咁解? 更新: 如果要換,要換咩??我估主機板一定要,有冇好介紹??

最佳解答:

CPU P4 1.7G/256K + 256mb ram(記憶體) + FX5200/128mb顯卡 呢個設置雖然好舊吓(03年), 但未致完全冇得救要即時叫你換機, 因為上網做文書仲夠用, 但部機個樽頸位在記憶體太少得256mb, 你塊底板所兼容的ram現時已買吾倒新貨, 塊板有兩條ram槽, 現時插著一條256mb的DDR266 PC-2100, 你要去新高登商場1/F找一條Samsung或Infineon的DDR266 512mb ram加入部機必定合用, 價格約150元, 問幾間一定會揾到, 咁有768mb ram就打打低階3d online game包冇問題, 下面條link就係測試兼容報告, 要係揾上列兩個牌子係見過有同流通量高:- http://swe.aopen.com.tw/testreport/mb/ListTestItem.asp?TestFunction=519&model=674 2007-11-10 13:26:50 補充: 我記起曾經幫朋友upgrade過一部與你相同設置的機, 加條512mb合共用768mb已打到魔獸世界, 當然不可特效全開喇!!! 但打勁舞/跑/卡丁車呢類低階online則完全可以應付!!!實在256mb ram啓動個Window XP已用佐大半, 要黎打game又點會吾lag呢! 2007-11-11 03:04:59 補充: 我吾贊成換主機板, 因你沒有提及部腦想用來玩乜野game, 所以祗建議用150元買條512mb ram先解決樽頸位呢個嚴重問題看修正後(前後平衡)的系統效能是否達到你的實際需求.假定你所需未能如願的話, 你應該考慮換機比較實際, 因為受制於其他舊硬件如S478 CPU同AGP顯卡, 你換塊底板效能並無增長已用佐450元, 換粒勁既CPU如P4 3.0E二手都500元, 顯卡AGP中階卡致少700元, 所有野耗電量大佐又換牛, 加加埋埋駛駛0下成2000元倒不如成部換3500元已快過上列講既成倍吾止, 何苦呢!!!

其他解答:
arrow
arrow

    njtnvdt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()