標題:

配鏡片問題20分

發問:

我想拎幾副眼鏡去配鏡片, 其實我本身都好深近視下, 有戴隱形眼鏡, 但好鍾意買d眼鏡番黎戴, 但聽聞d平眼鏡d鏡片會戴壞眼, 所以想全部拎去換D質量好的平光鏡片, 應該換邊一隻好? 我想問, 換 平光鏡片 各牌子的價錢相差幾多? 如果 平光鏡片+防uv +防反光價錢又如何? 如果 平光鏡片+防反光+ 變色(有陽光變色果種) 價錢又如何? 我應該去邊一間換比較好???? 20分,希望可以比較準確性的答案及詳細一點點... 感激~

最佳解答:

換 平光鏡片 各牌子的價錢相差幾多? 可以差好多, 平野可以2百幾, 貴野可以過千 平光鏡片+防uv +防反光價錢又如何? 而家好多中等貨都有既功能 平光鏡片+防反光+ 變色(有陽光變色果種) 價錢又如何? 全視線好似都要過千 其實唔係成日戴眼鏡, 而想眼鏡有可以接受既質素 , 介紹你用seiko啦 ... 咩野型號就真係唔記得啦 ... 不過我去88既得$係大約700蚊左右啦 ~~~ 而要好d既就要我係家用緊既hoya啦~~~我而家係hoya 1.67約1600蚊...不過質素好好~~~ 仲有鏡片價格係用功能 , 厚度 & 『牌子』好大關係 ~~~ 要睇你咩用法同BUDGET

其他解答:

你係戴咗con再戴框,定係除咗con戴框﹖前者除咗太陽鏡外係無須配鏡片,後者亦唔係配平光鏡,你有深近視嗎,緊係要配深近視鏡片。如果要配鏡片當然要名牌貨,名牌貨先至有質數保證。係呢度唔想賣廣告,你可以揀賣得最多廣告嗰間配,事實上你入得去佢一定說你買至貴嗰隻,如果你俾得起錢當然要配埋名牌框,一副眼鏡只有個框可以話俾人聽你用緊名牌貨,二三十文一個框係冇得比架。

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    njtnvdt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()