標題:

請教簡單化妝

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我從來都唔識化妝 請問有冇人可以幫幫我 而且.. 我有好多暗瘡嫁 化妝係唔係會令面生更多暗瘡?

最佳解答:

其實都係嫁,, 但係我推介你用skinfood既化妝品 佢好天然嫁!! 我好多化妝品都係skinfood既,, 同埋佢D護膚品就最好 唔想皮膚變差就用多D護膚品 http://skinfood.com.hk 佢隻b b cream 出名好用 同埋化妝之前要用make up mase / b b cream 咁會無咁相害皮膚嫁=] 簡單化妝:: 你要查D爽膚水/乳液先 跟住查 base [ 最好有防UV既,,可以無咁相害皮膚同調色] 唔用base就用b b cream [有遮遐作用嫁] 跟住你多油既就用D控油既野 之前既野冇防UV既就查防曬 之後就係粉底啦 我通常只洛一洛碎粉就可以keep到5~6個中 跟住多暗瘡0r黑脈圈就要查遮遐高 咁樣底之妝就ok啦 之後就睫毛液,lip gloss , 胭脂呢D野唔多講啦:P 睇睇你 base 最好買maybelline既 皮膚比較黃既就買紫色 比較青青白白既就用pink 多暗瘡就用green 我就用紫色+pink 你最好用green+紫啦 同埋因為我係學生 所以我番學都會用下bb cream 0r base嫁 會皮膚令好多 睫毛液都係用maybelline好D , 平令正=] 洛妝呢我就用skinfood既,, 爽膚水同護膚品都好:P 我打住咁多先 有問題可再問我=] 我msn: puipui.ngan@hotmail.com 寫明問化妝哦;P

其他解答:

係架,如果你有很多暗瘡仲化妝會令情況惡化,所以有暗瘡還是不要化妝了。 如果想看一些簡單的化妝步驟,可以到下面呢個blog http://hk.myblog.yahoo.com/ahzimakeup-work|||||如果,你用的化妝品質素高, 就唔會越用越多暗瘡。 我公司10月四日星期六,下午2點半, 有一個來賓活動,是完全免費架, 內容有護膚講座,化妝示範, 內容豐富,輕鬆精彩, 很適合你,下午2點半開始, 大約4點半完結, 你有時間,你可以來參加這個免費的來賓活動, 到時,你可以學到護膚及化妝技巧, 這樣,比起只是用文字去教你, 實用得多, 地址是:尖沙咀柯士旬道130號 嘉碧大廈10樓 B室 MK 美容坊 佐敦地鐵站 D 出口, 你有時間來學習,你可以聯絡我, Helenlau1015@yahoo.com.hk 你可以約埋朋友一起來。|||||如果塊面有好多發緊炎既豆豆, 我就唔建議妳日日都化妝, 尢其係濃妝, 因為會更易阻塞毛孔, 引致黑頭, 酒米, 甚至暗瘡. 如果因工作需要一定要化妝, 小妹建議妳儘量化淡妝, 選擇粉底亦應以薄透為主, 如果有控油效果就更好. 不過記得要留意每日的清潔和卸妝, 殘餘的化妝品會令皮膚變得更差哦! 我part time都有教人美容同化妝, 如果需要多點建議或幫助, 可e-mail給我, 我叫Catherine. e-mail: catherinelmw@yahoo.com.hk
arrow
arrow

    njtnvdt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()