標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

李準基......傻瓜情人

發問:

我想問邊個有傻瓜情人既mp3呀..... 我好想要呀..... 但我我見個d mp3都係聽唔到既..... 有邊個有d聽到既mp3網俾我呀.... thx...!!!

最佳解答:

03 ?? ?? 傻瓜的愛 ( 超級順,超級快) http://daumbgm.nefficient.co.kr/mgbdamu/A0904057/A090405790016403.wma (繼續支持JK吧!!!)

其他解答:

衣個係mp3 http://211.176.63.195:8081/0/HIGH_MP3/378/378641.mp3 希望幫到你 ^^|||||你add我msn..我send比你牙!! yan930102@hotmail.com
arrow
arrow

    njtnvdt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()