close
標題:

我陰部生瘡女的

發問:

我之前沖完涼下體會痕未沖涼前冇痕!跟住我r下佢跟住rr下粒左d毛出黎!冇幾來生左2粒瘡!生左係堆毛中間有2粒係到我應該點處理?我查左d藥油上去! 更新: 我正係沖完涼先至痕!!店到個位都會痕!! 更新 2: 仲會甩d皮同毛出黎

最佳解答:

我之前都試過係咁...不過係冇特定沖完涼先痕 仲成日搞到小褲褲濕晒.. 又好似你咁係咁r...r到損左 = = 最後頂唔順去睇醫生,醫生話呢D係濕疹 開左D藥膏同D沖涼液俾我,但通通都無效 最近一個月,我自己炮製左一塊手工皂 --> 茶樹抗菌皂 用左佢..我就冇再痕lu~ 下面網址係我個Blog~你都參考一下啦 ^^ 但係我覺得最好都係搵醫生睇睇好D,唔好驚俾醫生睇 >///<

其他解答:

我都係呀..不過冇生瘡係入面 我唔知點解陰部果到有兩忽野(唔知咩黎.可能未學) 一大一細`我懷疑係果到痕 琴日我搽左d藥膏上去.就有1個又痛又[辣]既感覺 冇沖涼果時唔痕 沖左就痕..我都想知咩事 如果有人答左你..希望你可以回電郵比我解決 唔該晒..>_<如果方便既話可以加我msn vickyngor@hotmail.com 要註明係:yahoo果個陰部痕既女仔! 如果唔係我唔知邊個唔會加`-3-thanks>_<

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow
    全站熱搜

    njtnvdt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()