標題:

見習機師 數學科冇c

發問:

想問o下,見習機師入職條件ma 話要數學科有c gei..如果冇....會唔會都有機會ga...我其他科都ok合條件

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

就算你數學冇C,都一樣有機會interview 不過我諗你最好拎住個degree 我有個朋友phy同maths都C以上,但冇degree,連interview機會都冇 當然我唔會一口咬定degree就是一切 不過冇番咁上下學歷好難同人爭 仲有你既英文如何呢? 做機師唔只要有學歷先有機會interview 仲要test你既智能、性格、數學能力、英語能力、溝通技巧等 而最首要既條件,係你一定要好鐘意飛 成為cadet最大既難關唔係學歷,係interview 無論你maths幾勁,考左幾多個牌 in得唔好一樣冇用 要你數學有c只不過係要黎show比佢睇你有咁上下既智能 對於要請cadet既航空公司,CE成績對你既interview結果既影響真係細到接近零 我唔知你而家學歷點樣,比唔到具體建議你 我既目標都係考飛機師 對於cadet pilot既資料都算係有相當既掌握 希望以上意見可以幫到你 如果再有疑問可以e-mail我

其他解答:

你可以試下, 做機師會接觸到好多關於數學嘅野, 例如坐標。I hope 你成功啦!
arrow
arrow

    njtnvdt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()