close
標題:

我love o左~

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我love o左一個boy!之前he said love me too(傳紙仔)點算? 更新: 我小五咋

最佳解答:

小五根本唔知love既意義係乜,太細la~~ 佢可能玩你,同一個小五同学講i love you好容易咋,仲要傳紙仔!!!! 寫一句野幾咁易,但唔係發自內心的,!!!悟好再發夢la, 俜心機讀書la~~***

其他解答:

真係太細!!!!|||||不如俾d心機讀豬吧了,,, 呢d野遲d都得啦,,, 其實你地知道大家愛大家都唔一定要拍拖,,, love大家咪得囉=]"|||||專心d讀書la,小五炸,讀好書第日大把TIME比你去談戀愛|||||學業,18都未夠拍咩牙,我唔係話你但係你唔可以保證佢唔係玩玩下,你同佢said左之後佢唔love你點|||||試下la..你中唔中意he sin?|||||你傳紙仔問番佢係咪真係love你..先同佢示愛啦... 如果唔係就好魚架喇 2006-12-29 21:37:09 補充: 希望你地發展到啦|||||試下發展囉!唔鍾意佢既,咪話佢聽囉!唔需要難為! 2006-12-29 21:41:26 補充: 唔記得講,如果你讀緊書,緊記,學業為重,我個人無反對呢家野,但唔影響學業就得,不過,你應該要明白,佢究竟係咪來真先好,初戀好甜,但亦好苦,因為講得初戀,就好大機會會一定失敗,有第2、3、4 etc 既戀情出現,需然唔絕對,但平均人類經驗比率好大,咁後生講鍾意,最好知道鍾意呢兩個字既真正意義,唔係講完就算,有責任架!如果只係為左短暫既激情,咁你就要有心理準備,近接有一呢一日出現! 2006-12-29 21:44:19 補充: Sorry,又講漏,再多口咁講句,緊記,小心唔好因為激情,而引發性行為,再有BB,咁就煩到爆架啦,唔只你煩,你屋企人都煩,仲要勁擔心你,所以,凡事做之前,唔好只係靠感覺,要同時靠理性,重視結果!|||||依家你幾多years old~?? 細過18歲都係專心讀書啦.....|||||發展戀情^^ 真心愛對方快開始
arrow
arrow

    njtnvdt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()