標題:

救救 blythe !! 我的b女

發問:

我的b女拎出去比人整完之後有污跡,真係好唔開心=[ 因為我買佢返黎一個星期就拎左比人整,返到黎,隻腳仔有青色=[ 我真係好驚,我試過用火酒,但0的色好似"食"左落去咁.. 我好驚呀,有無人可以教我點搶救? thanks a lot!!!

最佳解答:

1.)白花油: 聽有d B媽話用白花油,你可以試下,但本人覺得作用唔太大,但可以試試。 2.)神奇海綿: 可以到日本城或吉之島10蚊店買激落神奇海綿,大約$10-$17。海綿濕水,然後握乾,抹在腳上試試看。 3.)白絲襪: 可以幫blythe穿上白絲襪(不好魚網絲襪或好多窿個d),穿一排時間再除出來看看,應該有改善。[我自己曾經都試過!ok有效!=] ] 4.)換身: 如果以上方法都唔得就要換身,可以去你想teen地到買一款公仔叫 Licca(買最便個款得ga la)來換身。換身都有好處ga!d手腳可以隨意屈曲,而且blythe d 衫可以照著! 最有效預防方法: 無時無刻都幫囡囡穿著白絲襪,即使穿褲、裙、鞋都係。特別係鞋,好有d會好易脫色落b女對腳度,所以你下次比人整都要著住白絲襪先好俾人呀!=] 希望幫到你,因為我都有玩blythe! 請勿copy答案!

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    njtnvdt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()